ای تو گرمای شب من روشنی صبح فردا
تو که با من همزبونی توی این بن بست دردا
لمس دستای قشنگت واسه من ترانهسازه
با تو این دل شکسته، رو به یک پنجره بازه
اگه باشی کل دنیا واسه من رنگ بهاره
آسمون تیرهبختی پیش چشمات کم میاره
با تو بودن یعنی پرواز، یعنی اوج یک رهایی
تو قشنگترین دلیلی، واسه پایان جدایی
کاش میشد دستای نازت، باز گرمای تنم شه
عطر آغوشت دوباره، بوی عطر پیرهنم شه
کاش میشد که روزگارم با نگاهت زیر و رو شه
قفل این سکوت سنگینم با صدات رو به رو شه
Do you want to have this song reviewed by an industry professional or a hit songwriter? Click on any of the professionals below to purchase your review.
Tell your peers about professional song reviews on Songwriting Pro.
×
No feedback has been posted yet.